ژوزه

ژوزه:از سرمربیگری پرسپولیس کنارگیری نمی‌کنم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شعارهواداران این تیم مبنی بر کنارگیری گفت:از سمت خود کنارگیری نخواهم کرد، مگر اینکه اخراج شوم.


  مانوئل ژوزه شامگاه یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان افزود: من آماده ام تا کار کنم و از هیچ چیز نمی ترسم.

وی با بیان اینکه مسوولیت فنی تیم برعهده من است، اظهار داشت: این تیم را من نبسته ام اما برای کار کردن و هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارم.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه بازی در نیمه اول تعادل داشت، تصریح کرد: سپاهان قهرمان فصل قبل است و طبیعی بود که در نیمه اول دفاعی تر بازی کند و دروازه خود را بسته نگه دارد.

وی گفت: در نیمه اول در ضدحملات موقعیت گل داشتیم و سمت راست تیم ما خوب حرکت کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال بهانه جویی نیستم و مسوولیت این شکست را برعهده می گیرم، افزود: نیلسون دروازه بان تیم ما در این بازی گیج بود و سه بازیکن دیگر ما هم به نام های محمد نوری، مهدی مهدوی کیا و میثم تقی زاده کارایی لازم را نداشتند و در میانه میدان گم بودند.

ژوزه افزود: انتظار از بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی بالاست و این موضوع فشار را برروی بازیکنان ما افزایش داد.

وی با بیان اینکه برای پیروزی به اصفهان آمدیم اما بازیکنان ما نخواستند، تاکید کرد: پرسپولیس هفته اول را خوب بازی کرد اما مشکلات این تیم بسیار زیاد است و حل کردن آنها آسان نیست و به زمان بیشتری نیاز دارد.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: فقط به یک برد نیاز داریم تا آرامش به تیم ما بازگردد.

وی درمورد کنار گذاشتن علی کریمی هم گفت: این بازیکن 34 سال سن دارد و آخرین روزهای دوران بازیگری خود را می گذراند.

وی با طرح این سووال که کریمی چند گل برای پرسپولیس زده است، گفت: این بازیکن فقط یک گل برای ما زده است.

ژوزه تصریح کرد: کریمی در دیدارهای قبلی هم برای تیم ما بازی کرد، اما پیروز نشدیم.

وی با بیان اینکه غیبت این بازیکن تاثیری بر تیم پرسپولیس ندارد، اظهار داشت: شاید در بازی بعدی هم از او استفاده نکنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: مسوولیت تیم برعهده من است و من تعیین می کنم که چه کسی باید بازی کند.

وی تصریح کرد: می دانم که ما قهرمان نمی شویم، اما مدیرعامل باشگاه باید کمک کند تا شرایط این تیم بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه فصل بعد تیم را برای قهرمانی می بندیم، افزود: در چنین شرایطی کار کردن در تیم پرتماشاگر بسیار سخت است و من تلاش می کنم تا جایگاه این تیم را ارتقا دهم.

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به سووالی مبنی بر اینکه آیا کم کاری بازیکنان این تیم می تواند ارتباط آنان با علی کریمی باشد، گفت: شما ذهن بدی دارید و بد فکر می کنید و می خواهید اشتباه ها را به گردن دیگران بیندازید.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.

این دیدار را سعید مظفری زاده با کمک های حسن کامرانی فر و تورج عیوض محمدی قضاوت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد